خدمات و پشتیبانی خانه هوشمند Control4

ما با بیش از ۱۰ سال سابقه ی فعالیت، به یقین دریافته ایم که آنچه ما را با دیگران متفاوت می کند، اعتماد شماست.

ما برای جلب اعتماد شما  به عنوان بزرگترین سرمایه خود همیشه آماده ایم تا با گوشی شنوا به وظایف خود بر اساس منشور اخلاقی شرکت پلان عمل کنیم.

شما مشتری محترم، اصلی ترین مدیر بالادستیِ ما خواهید بود!

ما با افتخار در مقابل شما در اتاقی شیشه ای فعالیت و خدمت رسانی میکنیم و هر روز در آزمون  رضایت مندی شما شرکت خواهیم کرد. ما «اول گوش می دهیم» و بعد از آن تمام تلاشمان را برای رضایتمندی شما به کار خواهیم بست.

از خدمات پس از فروش ما سؤال کنید!

ما برای اینکار آموزش دیده ایم و پاسخگویی به مشتری تا حصول رضایت را بخشی از تمامیت و بودن خود می دانیم و نه لطف به شما!

۱۸ ماه گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش تنها نشانه هایی ست از تلاش ما برای ایجاد اعتماد شما.

اصلا اعداد و ماه ها را رها کنید!

ما اینجاییم تا از ابتدای کار کنار شما باشیم و بهترین مشاوره و راه حل را برای هوشمند سازی به شما ارائه دهیم. ما تا انتها با شما خواهیم بود و اعتقاد داریم مشتریان وفادار، آیینه ی فروشندگان متعهد هستند.

ما متعهد هستیم به:

۱-  رعایت اصل احترام به مشتری و تکریم ایشان

۲-  دریافت نظریات مشتریان وپایش آن به منظور ارتقاء کیفی خدمات

۳-  ارتقاء سطح دانش مشتري در ارتباط با کاربرد بهینه و موثرتر محصول

۴-  رسيدگي سريع به شكايات رسيده از مشتريان و انتقال نتایج حاصل از آن به ایشان

 

ما بدون نقص نیستیم، اما به شما اطمینان می دهیم بر سر نقص ها و کاستی هایمان پافشاری نخواهیم داشت و هر روز برای رضایت و لبخند شما تلاش خواهیم کرد.

آرزوى پلان، آرامش خاطر خانواده و زندگى بهتر براى هموطنان.